رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از کشف بیش از چهار هزار قلم انواع داروی قاچاق و نایاب به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در محله تهرانسر تهران خبر داد.

کشف ۲۵ تُن سنگ مرمر قاچاق در تهران

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ علی قاسم‌پور روز سه‌شنبه در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع داروی های غیر مجاز و نایاب در محله تهرانسر رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۰ بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات انجام شده هویت متهم را شناسایی کردند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد مطب پزشکی گزارش شده فاقد مجوز است در نتیجه با کسب مجوز قضایی در بازرسی از محل بیش از چهار هزار قلم انواع مختلف داروهای قاچاق و نایاب کشف کردند.

سرهنگ قاسم‌پور با بیان اینکه در این عملیات با دستور قضایی مطب غیرمجاز پلمب و متهم پرونده نیز دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

کشف ۳۰ میلیارد ریال سنگ مرمر قاچاق در جنوب تهران

همچنین رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵ تُن سنگ ساختمانی مرمر قاچاق از یک دستگاه تریلی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران موفق به کشف یک دستگاه تریلی حامل سنگ ساختمانی مرمر قاچاق در محدوده شهرک شمس آباد شدند.

وی ادامه داد: این تریلی حامل کالای قاچاق تحت پوشش بار قانونی از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران بود که در جاده قدیم قم، ورودی شهرک شمس آباد توسط ماموران متوقف شد.

سرهنگ افشاری افزود: در بررسی‌ها مشخص شد متهم اقدام به پوشاندن و اختفای کالا کرده و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی نیز ساختگی است.

به گفته وی، کالاهای کشف شده شامل بیش از ۲۵ تُن سنگ مرمر خارجی بود که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.